Followers

Tuesday, October 18, 2011

Untitled

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Petang-petang camni sepatutnya orang pergi berjogging pecahkan lemak dan bersenang lenang di playground bermain jongkang jongkit. Exercise. Bukan mengadap laptop cuba menaip entry yang entah ape-ape. Pulak tu dah TERniat nak post entry sedih. Ish ish macam tak patut je sikap macamni.

Perempuan memang suka nangis eh? Baca sini.

Aku penat lah kadang-kadang, ade masalah sikit sebok nak nangis. Ade salah faham sikit mesti nak sebak. Even tengok budak kecik meraung pon, aku dah mula nak sokseksoksek. Tengok tivi cerita sedih-sedih pasal ibubapa, pasal cinta-cinta, aku dah deam seribu bahasa, bukan dok menghayati pon, tapi tahan ayaq mata keluaq. Puii

Sikit-sikit nak nangis. T_T

Actually, tade sebab lah kalau tak nangis. Kalau keluar air mata sikit pon mesti bersebab. Kucing hilang anak pon tau nak mengiau meowww meowww cari anak dia. Kalau kita manusia biasa ni takde langsung perasaan sedih ne, aku agak, dia manusia pelik kot. Setuju? Hihihihihi

Honestly, day after day, aku asyik dok pikir pasal masa depan tak sudah-sudah. Yes, honest aku pikir pasal keje & married. Tipulah kalau tak pikir dah abes belajar kan. Lainlah kalau umur baru 15 tahun pmr pon blom, sebok nak kejar pakwe ajak kawen. Huish. Tapi tula benda yang menyemakkan kepala aku skarang ni. Keje tarak lagik, tapi bab-bab kawin macam dah kena lajulaju pikir. Mesti korang pelik kan, mesti kata aku gatal nak kawen neh. Cis. Bukan-bukan, ade la masalah disebalik tu cu cite cu cite hihihihi takleh cerita la awak, nanti kite segan bhahahaha!

Yang penting korang kena carikan aku kerja boleh? Tolonglah tolonglah! Almost 5 months dok tanam anggur tapi tak membuah langsung. Kite dah try banyak cara cari Quantity Surveyor (QS), tapi tak dapat. Tapi nak dekat kelantan je boleh? T_T

Sesuke hati je kan nak menyusahkan korang hahahaha!

Eh aku nak share ngan korang artikel pasal perkahwinan. Yang mane belom kahwin boleh baca, yang mane dah kahwin pon kena baca hihihi






Psstt psstt camne nak add video kat blog dari youtube? 
Apesal aku try asyik tak boleh? 
Uwaaaa takbest la camni sobsob





www.tips-fb.com

4 comments:

noraauliyya on October 18, 2011 at 5:52 PM said...

cari keja dalam on9 niw banyak . mohon kat SPA ke memana ke .

masukkan youtube dalam blog ?tengok blog lyssa faizureen ..

Yasmin Khairani on October 18, 2011 at 6:41 PM said...

alaa, takpe... nanti nanti mesti ade punye... jangan risau k? yg penting jgn putus asa carik... ada laa rezeki kat mana=mana tu kan...

eh asal x nak keluar kelantan plak? -.-

farah unly on October 19, 2011 at 6:15 PM said...

air mata tue kan mengexotic kan sorang perempuan..so takyah lar memalu nak nagis2

cik wanie Lovela (CWL) on October 20, 2011 at 11:43 AM said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting