Followers

Thursday, October 20, 2011

Gerak ke tak?

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Semalam cik epal test korang kan? Meh harini aku pulak nak test mengetest haha. Bukan ape kadang waktu petang cemgini, mengadap keje belambak buat kita stress, betol? Takpon sibok dok pikir soal kawen tak habes-habes, mau naik migrain kepala. Pikir duet, pikir bini hahaha! 

Mari kita buat exercise mata. Kalau mata korang jadi juling sebab mende alah ni, jangan nak salahkan aku pulak. Kihkihkihkih

Ini style lain pulak.




Umi :  Tak pusing pon
Aku : Eh betol ke? ish nampak macam pusing je.
Umi : Emmmm, dok pikir bukan-bukan nampak macam pusing la. Mesti mata tak sehat tu. 




Fine. fine. Mata aku tak sihat. Uwaaaaaa! Mata korang sihat tak? Sape geng dengan aku meh gimme five hahaha ! ;D




www.tips-fb.com

1 comments:

fae jamal on October 20, 2011 at 5:15 PM said...

kejup lagi org tego..asal mata juling?haha..

memang boleh buat mata juling ni..hihih;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting