Followers

Tuesday, October 4, 2011

sesi menelaah

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Hello semua! 



Orang lain kemain sibuk kehulu kehilir kerja pergi hantar tender, ambek tender, urus hal payment, jumpa client meeting blablabla, aku pula sibuk menelaah borang kajian pengesanan. FYI, yes memang WAJIB benda alah ni kena isi sebab bila kau dah habes belajar, benda inilah buktinya. Patutlah masa aku apply keje, bos opis tu kata dia takleh detect nama aku kat jobstreet. So, kena terus direct pos resume. Puii. Oh, maybe sebab benda ni kot. 

Aku ingat isi benda ni takdelah susah mane pon. Tapi ghupenya makan masa banyak betol. Adelah dalam 20 minutes kot. Dah la internet kemain lembab macam siput sedut. Sabo jela. But finally siap juga isi semua dengan jayanya.


Yay! Dah isi maklumat segala bagai means nanti dah layak lah jadi graduan, ye dak?


Tak sabarnya nak konvo this 23rd October! 


Korang datanglah, dialu-alukan. Nak datang nanti janganlah tangan kosong, bawaklah teddy bear ke, bunga ke, lolipop ke tanda meraikan konvokesyen aku bhahahahahaha! Hammmboiii demand!





Nota kaki : Please korang kalau tahu ade keje kosong Quantity Surveyor (QS), inform ok. 







www.tips-fb.com

4 comments:

Hana Soffelia on October 4, 2011 at 1:03 PM said...

Congrat.. Seronok time graduate, dpt bunga dan hadiah bnyk2. Terasa diri dihargai pulak. kehkeh

Hadiran Nibum on October 4, 2011 at 4:03 PM said...

saya dah isi and print........ huhuhu

LittleGurl on October 13, 2011 at 9:45 AM said...

Hana Soffelia : kan? best gila time konvo! ;0

LittleGurl on October 13, 2011 at 9:46 AM said...

Nadirah : i pon dah syg! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting