Followers

Saturday, December 31, 2011

Hello 2012 ;))

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Semua orang kat facebook sibuk dok post pasal new year bukan? Aku pon sama jugak, tapi bukan harini, tapi hari semalam, kira advance la sikit hehe. Bytheway, aku malas nak berazam bermacam-macam pom start esok, means tahun 2012. Sebab rasanya azam tiap-tiap tahun macam sama haha. Azam tu terlalu banyak kot sampai aku pon dah lupa eh azam aku ape? LOL

Ape ape pon, i still have my own vision ;)) Secara tak langsung vision itu juga bermaksud azam kan. Tipu kalau hidup setiap orang takde azam. Azam nak beli baju baru, azam nak beli iphone4 (pheeuwwww), azam nak beli estima (je?), azam nak ipad (oh i want i want). Mesti ada kan berazam macam-macam kot. Azam ni pada aku kena berangan lepastu campur banyak dengan usaha. Tak perlulah berangan mat jenin sajo, penat tahu. Berangan tak kesudah tapi habuk pon tadak. Aku penah jadi macamtu kot T.T 

Kalau ikotkan aku nak list kan azam baru macam tak muat sehelai kertas A4 hihihihi. Banyaklah nak catat satu-satu. Bikin malu jugak kalau nak show off sebab rasanya macam tak perlu bagitau sape-sape kot. Kang anganku musnah belaka, sape nak tanggung? i jugak tau. Jadi baiklah kita deam-deam sajo bab azam ni. Yang pasti kena seiring dengan usaha dan sentiasa berdoa kepada Yang Maha Esa tak putus-putus. 

Tapi jangan lupa Tahun Baru Islam 1433H kita dah sambut haritu kan? Jangan bila dah muncul 2012, kita dah lupa terus. Tak salah nak sambut, tapi tak perlu la nak bersuka ria. Mari kita sama-sama doakan yang terbaik dalam hidup kita sempena menyambut tahun baru ;))




Happy New Year to all of you. I love you readers ;)





www.tips-fb.com

3 comments:

widiea azira on January 1, 2012 at 2:26 AM said...

azam sy belum pikir lagi heheheh..

Vitamin for beauty on January 3, 2012 at 1:52 AM said...

hyee, ada jual vitamin disini
:)

LittleGurl on January 4, 2012 at 2:24 PM said...

Widea azira : hehe same la! ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting