Followers

Tuesday, December 20, 2011

it's 19122011! happy birthday to you

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Ini adalah hari kejadian ;D bergegas ke bandar untuk mencari sesuap nasi. eh bukan bukan untuk mencari seketol hadiah untuk budak tu. budak? *pang* ehm ehm hari kejadian baru nak pegi cari hadiah hahaha


Ehm ehm

Awak.

Ini untuk awak.

Awak, terima kasih sebab selalu ada dekat dengan saya, sebab waktu awak ada, sedih saya mesti hilang ;)
Awak, terima kasih sebab selalu kutuk-kutuk saya, sebab bila awak kutuk saya jadi lagi kuat ;)
Awak, terima kasih sebab selalu nasihat saya, sebab nasihat awak tu selalu saya ingat ;)
Awak, terima kasih sebab selalu tegur saya, sebab bila awak tegur barulah saya tau ohh saya silap rupanya ;)
Awak, terima kasih sebab selalu paksa nangis depan awak, sebab bila saya nangis saya rasa dah hilang beban tu ;)
Awak, terima kasih sebab sentiasa bagi sokongan dekat saya, sokongan awak buat saya rasa meronta-ronta nak terus berjaya ;)
Awak, terima kasih sebab selalu bagi duit dekat saya, sebab setiap apa yang saya pakai makan dari duit awak adalah satu keberkatan ;)
Awak, terima kasih sebab restu bila saya cakap saya dah ade boyfriend ( hihihihi ), sebab bila awak restu saya rasa dunia saya berwarna warni macam pelangi ;)
Awak, terima kasih sebab selalu melayan karenah saya, sebab awak pun tau saya selalu jugak layan karenah awak ;)
Awak, terima kasih sebab selalu bawak saya jalan-jalan, sebab awaklah saya dah tak sesat ;)
Awak, terima kasih sebab selalu marah saya bangun lambat, sebab bila awak marah baru saya sedar satu masa nanti sayakan nak jadi isteri dan ibu yang baik ;)
Awak, terima kasih sebab sayangkan saya, sebab saya tau AWAK KAN KAKAK ;)


I love you more and more. Happy birthday sister !!






Nota kaki : 
kepala dan tangan wajib diberikan seni lukisan terhebak. eh tiba tiba tangan macam takde errrr -_-'







www.tips-fb.com

14 comments:

NOVA on December 20, 2011 at 7:57 PM said...

happy befday kepada yg hari lahir... semoga allah murahkan rezki mu then panjang kan uur mu... ^_^

widiea azira on December 20, 2011 at 11:12 PM said...

heppy bufday kt dy tau tau

ayanuts on December 22, 2011 at 10:54 AM said...

mesti terharu ur sister bila bc entry ni ;)

Original CikTeddy on December 22, 2011 at 4:33 PM said...

ececeh..comel jerk..huhu

Izzatie on December 22, 2011 at 11:31 PM said...

Awww sweetnyeeeww :D

Say happy birthday to your sister! <3

aleen aiden on December 23, 2011 at 1:48 PM said...

aaa suweetnye..hepi belated beday 4 ur sis. :)

Anonymous said...

~uya~

tq beb..muaaaaahhhhhh...tears fall down smbil dgr lagu lam blog nih... dishh3...u make me cryyyy....

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:56 PM said...

Novaa : thanks a lot ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:56 PM said...

Widiea azira : heee thanks dear! nnti kite cakap ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:57 PM said...

ayanuts : eeheeee memang dia nangis pon ;D

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:57 PM said...

original cik teddy : heeeeeeeeee thanks ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:58 PM said...

Izzatie : thanks darling!! nanti i gtau ok! ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:59 PM said...

aleen aiden : thanks sweety ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 5:00 PM said...

uya : olololo nangis ke? ciaan kat you smpai nanges hahahahahaha! special for you sistah! ;)) muahs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting