Followers

Friday, December 23, 2011

have a nice weekend ;)

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t


Hello si kacaks and si cantiks ;)

What a lovely day today isn't it? Aku tak sabar-sabar nak tunggu on 'that day' whoaaaaaaaaaa something will happen eeheeeee. Ok stop. Benda ni adalah rahsia huahuahua! rahsia pon sebok nak cite jugak kan dush!

Eventhough lately hidup aku macam TERtekan sikit (eceh) but i still go through my life with a wonderful moments ;) Oh well, aku kan jenis malas nak kisah ape-ape problems, ehm padahal tiap-tiap malam melayan lagu ombak rindu haha! Alah, pompuan normal macamni biasalah kan sekejap nak emo sekejap boleh pulak nak happy go lucky teeeheeeee 

Bytheway, last month result UPSR dah keluar. And you guess what, memang betol orang cakap setiap doa budak-budak sentiasa termakbul. Sebab anak sedara aku, Athirah dapat 5A then dia pernah suggest nak mintak sambung belajar dekat Kelantan. Phewwwwwww memang majoriti anak-anak sedara aku nak sambung belajar dekat Kelantan teeeheee. Yelah, sebab atok, nenek mak-mak sedara pon duduk sini kan mestilah semangat sikit nak sambung sini jugak ;D

2 days ago masa aku ade class driving, along aku called bagitau yang Athirah dapat SMKA Naim Lilbanat dekat Kelantan waahhh wahhh wahhh!!! Aku pulak gembira rasa nak terloncat sana sini hikhikhikhik. Alhamdulillah finally ;) Memang doa tu termakbul. So nanti boleh la along and family selalu balek kelantan kan kan ^.^ Bestnye!

By mid year nanti baru result MARA akan keluar. Kalau lah anak sedara aku dapat MARA Jeli, ehm ehm senang lah sikit aku nak brief ape-ape sebab tu my ex-school time form 4/5 dulu ;) Whoaaaaaaa tiba-tiba rindu gila zaman sekolah, serius! T.T

Oh nanti by january pula InsyaAllah aku da dapat lesen, itupun kalau lepas test jpj tu wuuu wuuu cuak gila! Parking and bukit tu i need more practices grrrrrr!! Asyik terlepas clac lepastu mati. Hmmmm memang normal eh kalau mula-mula belajar jadi macamtu? sedeyy aaa camni T.T

Ok guysssss have a nice day okay! ;)

Sorry nanti aku dah ade masa betul-betul lapang, aku start blogwalking and terjah korang eaaa. Sekarang ni sibuk sikit, biasalah dah jadi suri rumah haha. I loikeee ;)




Have a nice holiday for Christmas sooner ;)





www.tips-fb.com

4 comments:

Puteri Katek on December 23, 2011 at 8:51 PM said...

dh boleh kawin la niiiiii hahahahaha

Iffika | Ruslan on December 23, 2011 at 10:14 PM said...

kacang buncis tumis tu banyak minyakk

HAHA . saya datang untuk mengkritik ;D

kurangkan minyak dalam masakan . PEACE :p

LittleGurl on December 23, 2011 at 11:46 PM said...

Iffika ruslan : hahahahaha!!!!!! meh cni i kasi you eskem cokelat sebab nampak haha! eit, silap comment kt entry ni. next time, ruangan komen adalah dibawah tajuk entry ye comel ;)

LittleGurl on December 29, 2011 at 4:45 PM said...

puteri katek : babe, silap type kat entry ne haha! hmmm, i wish i can get married earlier wakakaka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting