Followers

Thursday, August 4, 2011

4# Traveling : Pizza Hut nyum nyum nyum

Broommm..Broommm by LittleGurl
Pizza Hut?

Dominos?

Mane korang suka? Aku suka pizza hut! Sebab pizza hut roti dia lembut then tebal. Compared dengan Dominos aku rasa roti dia serius sekeping je tak gebu. Eh ke korang rasa Dominos lagi hebak? -_- Ok fine. Fine.

Abang & kakak ipar aku tergesa-gesa datang jugak ipoh sebab nak tengok akak kat hospital. Then kakak ipar aku ada cakap kalu akak dapat keluar hospital hari isnin tu lepas x-ray, dia nak belanja pizza. Haha. Aku mestilah over esaited berbanding si pesakit sebenar. Hey, makan ni you sape tak esaited? *pang* memang over sangat disitu ye kawan-kawan. -_-


 Lihat aku masa ni TERover. Eh ade pulak TER kan. Hahaha

Peace yo! ;D

Tu bukan tengah gossip, tapi tengah pilih menu. Korang jangan macam-macam pulak.


See, anak-anak sedara aku semua dah besau panjang. Aku bila pulak nak panjang? Grrrrrr. Korang tengok kat gambar 1st kat atas. Betapa kerdilnya aku. Sedangkan umur dorang 12 tahun. Aku? T_T



















Kakak ai yang comel comot. Auuuwww auuuwwww;D



Umi susah nak pandang camera. Kalu suruh pandang camera, umi mesti cakap ‘xpayah,spontan je’ hammmbooooiiiii umi dah macam retis. Hak hak hak ;D

Isteri & suami.. Piwittttt

Disebabkan tahap kelaparan yang melampau, jadi pizza kegemaran terus dikunyah dengan laju tanpa meninggalkan kesan.

Say no to coke, so I choose lemon tea ;D

Umi cayew tomey miaaauwww miaauwww (asal tetibe ayat gedik? Grrrrr)

Ini mawi. Eh bukan ini manwi. Hahahaha (abg ai nama Aliman, so adil tak letak nama tu?) -_-
                          
Mari kita mengira tahap kelajuan tangan uya yaya  ;D

Tengok kesian kak long pakai kain putih macam tu. Rasa rugi tiba-tiba sebab tak masuk pbsm masa sekolah, kalu tak boleh dah nak pakaikan anduh tu. T_T

Comel-comel sekalian, sila senyum……………………auuummm klik!klik! ;D SIAP!

Eh, aku nampak tinggi. Korang nampak tak? Plissss buat-buat nampak la -_-

Semua esaited tengok ikan dalam aquarium. Aku dah macam ‘mana?mana?’ Abang aku sekarang ne dah ade empat aquarium. Memang usahawan persendirian yang berjaya. Haha. Jadi, memang pantanglah dia nampak ikan hot-hot kan. Aku? Setakat ‘wow,comelnya,olololo mate bulat,besarnya’ tu aku boleh la nak cakap. Bab-bab nak bela ikan, aku tak reti. Aku jenis penggeli nak sentuh ikan hidup, nape entah. Eh tapi siang ikan aku tau la ok. ;P

Orang esaited tengok ikan, tapi aku bile jenguk tengok, aku macam tak nampak ape-ape je. Ceh.

Ok jom balik! -_-

We love us!

Bila nak kurus entah! Gemok! Hish. T_T

Nota kaki : sape willing nak kasi dslr FREE? T_T





www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting