Followers

Thursday, August 25, 2011

Sadness

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t


Burrppp kenyangnya. ;D (eh kenyang makan sahur ne) 

Pagi-pagi lagi dah rasa sedih kot. Itu hari aku ade gitau kan yang aku dapat kol dari Hq RHB (baca SINI) yang nama aku dah short listed and hanya perlu tunggu letter offer saja. ;) Memang esaited gila aku nak keje.

Unfortunately aku started frust gila bila along kol pagi tadi from her office and said 'adik, along kol budak tu dia kata tade kuar approval'. Dem. Hati aku panas jugak rasa sikit sikit, tak banyak pon. Cuma rasa macam 'hey kenapa?kenapa?' Yelah haritu bukan main cakap short listed, then kena tunggu buat medical checkup and terima letter offer, tiba-tiba camni pulak jadinya kan. Ni dah macam menabur janji yang tak pasti kat budak fresh graduate macam aku. wuuu wuuu. Tapi aku tade la nak maki hamun ape. Aku cool je hahaha. Nanti aku nak try kol sendiri budak yang kol aku haritu. Mane tau kot budak tu fenim fenim ke hape nak jawab question along aku. Tu sebab dia cakap macamtu kan. *sedapkan hati. -_-

Neway, kawan along ade gitau yang budak-budak baru sume tade masuk lagi. So, maybe approval belom kuar and aku ade chance lagi. ;D tapi kena siap sedialah kot-kot tade rezeki aku kat situ T_T uwaaaaaaaa


Common babeh.
Rilek rilek sudah. Kite focus raya minggu depan ajelah. No moody moody. Just chills! ;D (tetibe)


Korang ade keje kosong x? Jadi babysitter ke, jadi pembantu rumah ke, tukang basuh pinggan ke, jadi ISTERI ke aku nak masuk line hahahaha ok tak lawak.


Doakan aku dapat keje cepat-cepat ;D nanti leh belanja korang aiskrim pop sorang satu hihihi





Nota kaki : Pssttt psssttt kalau ade keje QS @ bank tolong inform aku. Area KL je tau ;D



www.tips-fb.com

2 comments:

Izzatie on August 25, 2011 at 4:48 PM said...

Heheehe chill babe chill :D

Selamat berbuka puasa!

Kuasai Minda on August 26, 2011 at 6:09 AM said...

Takpe, raya le dulu, happy2...
InsyaALLAH, ada rezeki dapat le offer tu nanti.
KM doakan dipermudahkan rezeki untuk dapat kerja tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting