Followers

Friday, June 3, 2011

update lajulaju

Broommm..Broommm by LittleGurl
Baru je balik kenduri terus update lajulaju. Padahal badan macam gatal-gatal nak kena pergi mandi ne. Nak tido kena la kasi badan wangi-wangi kan (eceh!). Nanti esok pagi bangun terus breakfast xpayah nak mandi da. hahaha


Mata dah liat gila nak tido dah. Memang tak tahan sangat tapi gatal nak update entry baru terus bukak mata luas-luas. Tadi aku jenguk facebook Kak Ain. Dia dah update entry pasal kawen tu! eeeee sukasukasuka. Memang gorgeous betul kak ain aku tengok. Ternganga aku tengok gambar dia sambil nanges. Perghhh! cun habes! Ini betul, tak tipu. Aku mana penah tipu korang kan. Bukak blog Kak Ain cepat! Atau jadi fan kat facebook dia, tekan SINI

Nak balik rumah tadi jalan penuh sesak. Memang jam dah macam cuti raya la pulak. Nasib baek tak pergi melencong ke pasar borong tadi kalau tak memang confirm nampak gaya kena balik pagi esok. wakaka ok tak lawak. 

Mana tak jam nye, musim kawen. Kanan kawen, kiri kawen sume orang cerita pasal kawen. Umi aku hari-hari tanya hari ini hari ape. Risau takut tarikh jemputan kawen terlepas. Tapi aku bukanlah jenis suka ikut kenduri kawen ne pun. Muak gila sebab kena paksa(lah konon!) makan gulai kenduri. But lately, aku sedar yang aku dah macam wah matured gila aku nak pergi kenduri. haha. Tiba-tiba jiwa lembut aku dah terkeluar dan esaited plak nak pergi kenduri ne. Hello, i am 23 this year. Dah layak nak kawen dah tu sebab esaited semacam nak pergi kenduri kawen kan. Hey pelamin and baju-baju kawen semua cantek-cantek! 

Tapi tadi dah pergi lewat so tak sempat nak snap snap more pictures. Pengantin semua dah tukar uniform so ambek gambar pelamin pun jadilah kan.


Hamboi umi dah macam ikan duyung..



Aku pun tak tau rupanya kawan akak yang kawen ne sebenarnya sedara aku jugak. 
Tu pun naseb umi yang cakap.LOL


Aku tak tau nape kalau perempuan jumpa kawan-kawan mesti jadi over esaited.


ok saya pun nak ambek pic ngan retis ne jugak!


my only one


sampai hati laki ditinggalkan kat bawah sorang-sorang, budak ini pulak posing tak hingat dunia.


omaigod! cantek!


ok esok nak pergi tempah pelamin. *tetiba*




www.tips-fb.com

1 comments:

NaEl on June 6, 2011 at 6:06 PM said...

suka lah background pelamin tuu, cantik ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting