Followers

Thursday, June 16, 2011

Bikin diri wa malu

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t


Petang-petang camni dah bikin wa malu gila! Apesal boleh pulak aku lupa hari ini tarikh ape. Oh ya! Baru perasan last date aku tengok adalah semalam sebelum aku tido iaitu pada jam 12.45 a.m. Eh tu bermakna hari ini bukan semalam dah. Ayoyoyoyo. Tengok cermin pun dah rasa malu. -_-

Anak : Yunk, da cek rezak?
Mak : Aik, arini ke kuaw?
Anak : Bukan 17?
Mak : Arini 16th la yunk..ngeh3

Mak itu bukan umi wa. Mak itu merangkap si gadis ayu yang INI

OMG! OMG! Aku ne sejak cuti lama tarikh pun dah kurang ingat. Inilah akibatnya. Hahahaha. Aceli bukan sebab tak ingat tarikh kot (eceh). Aku kan masih muda, kuat daya ingatan (konon). Yang aku jadi gabra semacam adalah result final exam aku kuar 17hb! Means esok bukan hari ni! Korang paham tak ape yang aku nak cakap ne? 

Aku cuak gila ingat result kuar harini padahal esok. Ggrrrrr

Semoga kita semua mendapat kejayaan yang cemerlang di dunia & akhirat. Amin.



Ok sambung perasaan cuak sebab esok kuar result. Ok bai!

www.tips-fb.com

2 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha, ngekngok.byk tdo ni..;p

Mawar Berduri on June 16, 2011 at 5:54 PM said...

gud luck!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting