Followers

Thursday, June 16, 2011

Behind the Photo Contest

Broommm..Broommm by LittleGurl
Memandangkan aku malas gila nak update blog, jadi aku gagahkan diri menggeledah gambar-gambar pilihan aku untuk merebut hadiah istimewa dari encik longhafiz. Mana tau kot aku menang then boleh hadiahkan si dia dengan tie (padahal dia tak guna pon). Paklong (wah jadik panggilan baru pulak! karang kena lempang!) ni selalu drop kat blog aku tau tapi aku gila sombong jarang nak pergi blog beliau (sila lempang). Yelah time dia datang aku kan tengah busy study sebelum ne (eceh), tu yang jarang pergi blog dia kan kan. hahaha. 

So kali ni aku tanpa beralasan berikrar WAJIB join contest hebat dari beliau. Eh dapat hadiah berbaloi-baloi you. Sape taknak? Hadiah dari oversea tau tak? Hadiah dari London. Kau ado? 

Paklong eh Longhafiz, jangan ingat aii jarang lepak kat belog you, aii tak bacer tahu? Setiap entry aii baca sambil tangkap leleh sebab setiap entry you kan berkisahkan oversea. Hey aii jeles! wuu wuu TT__TT. Serius belog Longhafiz ne sangat best sape tak pergi jenguk memang rugi dan menyesal seumur hidup!

Meh baca al-kisah syarat-syarat penyertaan nanti korang pon mesti teruja nak hadiah istimewa dari paklong (ke?...) aii ne!



LongHaffiz.com : Behind the Photo Contest : Inilah nama contest untuk korang semua. Memandangkan aku dalam proses nak promote domain blog yang baru dilancarkan last week, maka hadiah yang disediakan pun boleh tahan gempak dan high valuenya. Senang sahaja korang untuk join contest nie tau. Korang hanya perlu siapkan satu entri pasal contest nie, upload gambar di FB Fan Page dan dapatkan like sebanyak mungkin. Secara detailnya, inilah procedurnya yerk :

Step 1. Tulis satu entri di blog korang semua. Di dalam entri tersebut, korang bolehlah bebel pasal longHaffiz.com : Behind the Photo Contest dan pada masa yang sama upload photo terbaik korang. Photo yang korang nak pilih adalah totally general dan random : terpulang kepada semua yerk!!

Step 2. Selepas entri dah siap, korang kena upload photo yang sama ke Facebook Fan Page Blog Coretan “Long Haffiz” Perantau. Oh ya, beserta dengan photo yang korang upload tu, pastikan tinggal caption url entri blog korang tu.

Step 3. Last step, dapatkan kengkawan korang semua untuk like photo korang di Fan Page tadi dan langsailah kerja korang! Yeszaa!!

Ok ne gambar yang paling aku suka setelah berpenat lelah menggeledah dalam external tadi. Ok cepat LIKE!!!!!!!


Pictures : Ahmad Qayyim Dzikri Mohd Halimi

Geram tengok budak kecik merangkap anak saudara yang noti doti ne. Korang sila bukak FAN PAGE LONGHAFIZ (tekan SINI) untuk korang like gambar ne ok!

Eh,eh aku tau korang mesti gabra gila macam akak aku sebab tetiba xleh nak LIKE kan kat photo tu. hehehe. Macam ne first korang kena LIKE dulu fanpage longhaffiz (click SINI). Lepastu nanti boleh bukak kat SINI semula untuk LIKE gambar comei budak kecik tu ye. Hehehe. Simple kan?

Kalau aku menang aku nak kasi hadiah tu kat umi & abah budak tecik kat atas ne. Wah baek gila aku kan. So, korang apelagi? Silalah LIKE sepenuh hati. ekekekeke

Tengkiu ^.^




www.tips-fb.com

3 comments:

Haffiz Al-Banna on June 16, 2011 at 6:40 PM said...

welcome to the club
thanks sbb join yerk!!
:D

Unknown on June 16, 2011 at 10:47 PM said...

selamat berjaya..:)

:: cikNuurul :: on June 17, 2011 at 12:08 AM said...

ooo,cmtu,.hik3,..ingtkn just upload foto then tgk spe yg mnang,.oo,ni kne kutip undian like trbanyak la ni ek,.hehe,.oke,gduck dear,.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting