Followers

Wednesday, June 8, 2011

Hello I am 12 years old

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t


Lama nye tak blogwalking. Macam tak sempat je nak blogwalking padahal dah start cuti sekolah. Saya sibuk bantu umi kat rumah. Masak, mengemas, siram pokok bunga. Fuhhh! Penat (sambil lap peluh)

Hai kawan-kawan yang baru bukak blog saya. I am 12 years old student! Sebelah tu kawan sekelas saya! Ye ye saya tau anda mesti confuse sebab dua-dua comel! Saya yang pakai spek belah kanan. Euuwww euuwww




HAHAHA!

Macam nak tergelak terguling-guling tengok gambar ne!

Hello hello. I am 23 years old this year! TT___TT



Rindunya nak jadi kanak-kanak sekolah pakai baju pengawas (baju saya dulu biru, sebab pengawas perpustakaan). Lepas tu sandang beg dan pegang buku banyak-banyak kat tangan konon budak bijak! Lalala. Rindunya nak lepak-lepak kat library macam dulu. Semua buku saya dah baca dalam library tu. Haha bajet! Rindunya nak pakai baju sekolah. Baju sekolah saya dah tade. Sume dah derma kat orang laen.  TT__TT

Athirah, anak saudara saya yang comel tu umur 12 tahun. Dia selalu cakap ‘yay!kakak dah tinggi dari ucu!’ Gggrrrr






Ok nak pergi rompak baju pengawas kaler cokelat milik budak comel kat atas tu sekarang! Bye!

www.tips-fb.com

2 comments:

Han Hanni on June 8, 2011 at 10:23 PM said...

zmn sekolah mmg sgt2 best..
bila dah besar ni, rindu sangt saat2 tu,,
=(

neeza on June 9, 2011 at 12:59 PM said...

he..he..ucu sama dah cam kakak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting