Followers

Thursday, April 7, 2011

thank you mr fazlee omar!

Broommm..Broommm by LittleGurl
Rase nak campak lappy ne kat lantai kuat kuat sambil gelak kuat kuat macam pontianak. Dah berhari hari tak dapat nak log in blogspot. Ape masalah pon tak tau. Haiya. Kecik hati i tau. T_T. Banyak benda nak story tapi sedikit sebanyak dah terbantut. Dah la tak sempat nak hupdate kan, tup tup nak log in pon tak dapat, memang rasa panas semacam. Rase macam nak bako! haha. Ok dah la nak menipu teremosional lebih plak, padahal buat tak kesah je kan tak hupdated belog sebab dapat luangkan masa dengan tido. kahkahkah

Hmm, awak, terima kasih ye sebab belanja saya. Dah lama kita kenal akhirnya awak sudi jugak belanja saya. Ouh, terharu sangat saya rasa tau. Awak la yang terbaik yang pernah saya jumpa. Awak la yang paling sweet yang saya kenal. Orang laen tak macam tu pon. Tapi awak lain, awak baik sangat. 

Awak, eh nape saya terover semacam je ne. Musti kalau awak bace entry ne mesti awak rasa nak lempang laju laju kat saya sebab statement kat atas tu sume tak betul. Peduli hape saya. Biar sume orang suka awak tu tertanya tanya kan sape saya. Pastu nanti saya boley pau awak banyak banyak macam malam tu. HAHA. 

Ok la penat la nak menipu.

Kembali ke cerita benar.

Along belanja weh! Along belanja!

Padahal perot dah full gile makan kuew tiew goreng petang tu. Bile balek bilik, bff teros tanye.

Bff : ko lapa tak?

LG : tah la. nape?

Bff : Along nak belanja malam ne. Jom kul 8.15 p.m along amek.

LG : eh? Ok.

Haha. Tiba tiba je jawab 'ok' tanpa pikir panjang. Memang nafsu makan membuak buak betol sejak umur meningkat ne. Eh, tanda penuaan ke hape? T_T

So, malam tu kami teros menuju ke Seksyen 7 kat restoren ape namanya dah lupa. Al maklum story minggu lepas punya. haha. *alasan*



Pilih pilih menu lastly ketiga tiga kami choose chicken chop je. Senang and mudah. Lagipun perot macam full gile tapi gatal nak makan jugaks. Haha. Memang pantang betol lau ade orang belanja ne.


Best sangat chicken chop kat sini. Daging ayam memang lembut gile. Bile potong tu memang pergghh sedap woo hingga menjilat ibu kaki. Tapi compared dengan kat Kg Baru, sini punye tempat lagi mahal. RM 12.90. T_T Nasib la Along bayar. kikikiki. Tapi tape mahal pon sebab memang puas hati. ^.^


Along punye adeq yang sengau. eh bukan. hot. erk!


 Sikit sikit nak bergambar T_T


From left : miss soft, miss lembut, miss sweet, miss manis
erk!


Tengkiu Along sebab belanja! Next time pulaks taw.. I tuntut bulan 7,8,9 nanti. Hahaha =D
*Along baju putih belang*


p/s : Along is bff punye abang lor. 
Along saya pompuan ^.^





Sila klik jika sudi =)

www.tips-fb.com

1 comments:

Mahir on April 20, 2011 at 7:14 PM said...

apsal pic aku ada???bila masa aku makan dgn korang erk??haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting