Followers

Saturday, January 14, 2012

Ceriakan hatimu bersama chipsmore kurang chips! T__T

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Perasan tak aku post entry lewat malam cemgini. Oh bukan lewat malam namanya ni dah masuk pagi hari, tak lama lagi azan subuh nak berkumandang. Jarang sekali mood aku muncul tiba-tiba nak taip entry pagi buta. 

Oh well, aku baru saja siap baking cookies! hahaha gila kau pagi buta dok baking baking pulak apehal. Tak reti-reti nak tido kah?

Actually mata aku dah macam beruang panda tahu? -_-"

Tapi semata-mata untuk ceriakan hati ehm ehm (dalam sungguh maksudnya) TERpaksa berjaga sekejap (ke?). Kang kalau tido awal mau tergolek sana sini tak lena tido lepastu TERfikir pula kenangan-kenangan yang lalu T___T

Mula-mula rupa paras dia macamni. 


Lepastu jadi macam ini!!!! Ngapngapngap sedap! ;))

Perahsan tak chips dah mula kurang. Ini adalah last baking sebelum aku bukak belog ini. Chips beli satu kotak kecit tu je mane cukup. Mau dekat 10th round baru siap last baking. Penat T___T

Tapi tapelah sebab kata nak ceriakan hati kan hewhewhew. Ceriakan hatilah kunun padahal sedang mencari nahas sendiri. Esok pagi kang terkongkang tido mati ish ish ish *pang nak?*

Oh sebenarnya banyak gila cookies yang aku buat malam ni untuk anak sedara aku, Athirah. Dia kan dah dok asrama kat sekolah Naim. So minggu ni dia balik weekend, esok nak pi sana aku kasi bekal chocolate cookies ini ;)) Baik tak ucu? baik tak? muahahahaha! *gelak keji

Ok good night peoples! Mata dah layu, nampak laptop gua kecik besar kecik besar dah ni grrrrr






Selamat mentido!
>.<







www.tips-fb.com

6 comments:

Iffika | Ruslan on January 14, 2012 at 1:58 PM said...

takdek recipe ke untuk beskut sedap ni ?


hee , nak buat jugakkkkkkkkkkkk :))

ainraus on January 14, 2012 at 6:59 PM said...

hai si cantik. saya budak baru follow kat sini. hihihi. :D

anyway. jeles laa. you pandai baking! :)

Unknown on January 14, 2012 at 9:54 PM said...

Resipi..!!! Nak resipi..!! Hahaha. Nampak sedap weh. Saya penggemar cookies. :)

widiea azira on January 15, 2012 at 12:14 PM said...

nakkkkkkk chips....

Kiki on January 17, 2012 at 2:25 AM said...

baking cookies memang seronok! tapi penat T~T

Dulu pernah buat gak. Excited gila. Pastu malas dah. Chocolate chip tu pun ada lagi dalam peti ais sampai sekarang.

Tiba tiba rasa cam nak buat lagi sebab dalam gambar nampak sedap.

Unknown on January 17, 2012 at 10:59 PM said...

sedapnyer hhuhu nk juga
http://notamanjaku.blogspot.com/2012/01/online-blog-shop-to-review.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting