Followers

Thursday, March 24, 2011

1st Contest Dari xcyber : Pose Depan Cermin

Broommm..Broommm by LittleGurl
2 3 hari ni hidup seakan akan macam dah tak tau nak buat apa. Err,i means  berkaitan dengan akademik. Konon la tade keje padahal malas nak buat. HAHA. eh tak la. Bukan malas cuma,memang da berkurang sedikit kerja lepas berakhirnya proses penyiapan THESIS baru baru ne. Ouh sudah sudah la sebut pasal thesis. Alergik! T_T

Meh nak habaq mai. Ceq masok contest lagi! 
"1st Contest Dari xyber : Pose Depan Cermin"
Ne encik Amri punya contest.


ok gambar di atas adalah banner untuk contest ne. Gadis gadis shantek jangan pandang lame lame kat jejaka di atas. Nanti pengsan. T_T

Di bawah adalah taruhan saya!


Biapom tidak sekacak mereka mereka di atas,biapom tidak secomelan gadis gadis di luar sana , saya tetap nak join! ^.^
Tambahan pula, contest ini dijemput jemput  oleh tuan blog sendiri. Terharu mak. T_T
Lagipun saya jarang join contest contest segala bagai ne.
Tambah nilai lagi, saya sudah punya waktu terluang sekarang. 
Lagipun..........
Barangkali....
Hatta.....
Dah dah jangan terover over.

LG tag mereka
lost kitty
qis
hajar
nana

psst..psst...
Nanti saya belanja Encik Amri yang kacak bergaya ABC Fradoo kat Shah Alam ne. erk! tetibe =.=


p/s: Sape nak duit mari ikut saya join contest ini. 
Anda pasti teruja.

p/s/s: tengkiu Encik Amri kerana invite 
LG untuk join contest ne!
 "__________"


www.tips-fb.com

3 comments:

xcyber on March 24, 2011 at 5:42 PM said...

wahhh akhirnya dah buat jugak ea..

Thans 4 join.. suka pose depan cermin ke nih?

Mcm dah biasa jer kan

ape pun wish u luck la

LittleGurl on March 24, 2011 at 7:21 PM said...

hehehe. nak kata suke tu memang tak pom. ohok ohok...neway,tengkiut!eh tengkiu....ngeeee

A retarded kitty on March 25, 2011 at 3:18 PM said...

kalau rajin saya buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting