Followers

Sunday, September 18, 2011

I love GREEN

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t 


Masa kecik-kecik kalau balik kampung mesti main daun upih duduk atas tu lepastu sepupu tolong tarikkan lajulaju. Fuhh seronok kemain kalau dapat main. Kalau waktu kat sawah yang paling best. Aku ni jenis takot pacat lintah. Ape ape je jenis binatang lembik aauuww auuuww aku memang geli gila termasuk cicak, katak & ular. Memang binatang paling aku tak suka. Bukan benci pon, tak baik wooo benci binatang sebab dia pon makhluk Tuhan jugak. Tapi aku tak suka la sebab dia lembik lembik kan. Geli. Huhuhu. Kesian kau katak.


Tengok kat belakang tu cantik gila sawah warna hijau. Eeeeee suka suka suka! ;D


hahaha dah macam model sawah. eh ke model kebun ne? -_-"


Ini tuan rumah, Kak Su. Kau nampak tak dia tengah sarat mengandung? Still nak buat open house lagi, fuhhh memang aktif betol. Hehehe. Kak Su ne designer. Akak aku tempah dengan dia untuk kad kawen & banner ;)

They are sibling ;)

Masa aku kat sawah aku jarang lah nak turun bawah tu. Paling aku suka jalan-jalan kat batas (batas eh orang panggil ke korang panggil ape?).  Ade la a few times je aku masuk dalam sawah kan, sebab nak tolong cucuk tanam. Hehehe. Best gila dapat try cucuk pokok padi masuk dalam tanah. Feel dia lain sikit berbanding cucuk tanam dalam pasu. Sebab kat sawah penuh lumpur. So aku memang sukalah benda-benda adventure ni. Eceh sawah pon adventure ke. Hahahahaha


Comel gila background belakang tu. Alahai nanti kena shooting untuk wedding datang sini jelah! ;D


Angelina Jolie & Her mom


Umi comel & anak-anak yang comel. Bhahahahahaha ;D Nak jugak tu comel macam umi. -_-"

Do you feel what i feel? Rasa tenang dan fresh mata bila tengok warna hijau macamtu. That's why umi selalu pesan, after study please go out and look at the flowers and leaves ;)
Hati jadi tenang & gumbira.




Nota kaki :  Tengok hijau ciptaan Allah s.w.t lebih baik dari tengok benda-benda tak elok. Haip.




www.tips-fb.com

2 comments:

Ken Wooi on September 19, 2011 at 10:59 AM said...

i love looking at greenery too.. reminds me of cameron highlands :)

LittleGurl on October 13, 2011 at 10:37 AM said...

100% agree! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting