Followers

Wednesday, November 9, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Dah masuk hari ketiga raya kan? Rasanya semua dah back to normal. Semua dah berpusu-pusu balik ke tempat asal. Ade balik KL, Johor, Perak, Pahang, Terengganu and anywhere ;) Yeah, keje pon dah start and raya pon dah abes sakan selama 2 hari ;) Even sekejap je musim raya korban tapi raya kali ni memberi seribu makna, ye dak? ;)

Raya korban tahun ni cuma abg & kakak ipar aku je yang balik. Yang lain sume set a time balik kenduri akak nanti. Then my auntie dari Perak pon balek jugak and stay at my home. Seghonok (eh?) gila sebab ade baby baru yeahhhhhhhh. Boleh pelok cium baby comel manyak kali whooaaaaaaa. Aku kan dah gila nak ade baby skang ne *pitaammmmm*

Honestly raya korban tahun ne aku makan at least 5 times/per day. Hello 5 times tu kau tau tak? Bukan makan kueh pon, tapi makan nasi. Hmmmm memang menambahkan tumbesaran lemak melampau. Tak heran lah kan in 2 days boleh naik 3/4kg hahaha!

Oh, i kena stop makan and start diet now hahaha ecehhhhhhhhh

Alhamdulillah selamat menunaikan solat sunat hari raya aidiladha dengan sempurna ;) 
Psstttt telekung senget bukan tak gheti nak pakai tapi sebab lari-lari pegi ambek fon nak 
tangkap gambo muahahahaha *pang*



Oyeeaahhhh raya korban tak perlu nak menu over-over bukan? 
1#Kuah kacang  2#Nasi himpit  3#Rendang ayam


Aku malas sebenarnya nak hupdate pasal raya korban kali ni. Alah raya korban je pon, tade ape istimewa pong. Haip! Mulut sape lancang bersuara itu meh sini nak cili cili sikit haaaaaaa. Ada pulak kan yang cakap raya korban ni waktu nak qada tido hamboiiiiiiiiiiiii. Aku semangat aceli nak hupdate pasal raya korban sebab tiap tiap kali raya korban aku mesti sibok nak pegi mengorban jugak eh eh bukan bukan nak pegi tengok lembu korban. Dulu time kecik perasaan gundah gulana mesti wujud time tu, tapi sekarang tidak lagi. Dengan kekuatan dan kematangan yang tahap maksimum (eceh) aku mampu duduk ternganga tengok lembu kena korban dengan tidak mengerlipkan mata. kau hado? muahahahahaha *gelak jahat*



18SG hanya layak dilihat oleh mereka-mereka yang tidak geli dengan darah
tettttttttttttttttttttttttttttttttt.....

Inilah mangsa keadaan

Tu dia. Aku saje tanak letak gambar lagi dasyat + focus dekat. 
Kang ade yang termuntah depan laptop kang ihikhikhikhik. 
Well, aku kan prihatin dengan orang-orang yang takut darah ni muahahaha *gelak jahat lagi*

Itu hero gua. Baju kaler hijau.

Best lembu kat sini. Boleh dikatakan hanya ade 10% je lemak tepu kegemaran ramai. 
Isi semua padat-padat. Mengancam.

Comel tak comel tak?

Ini hero gua dengan bini dia. 

Bila aku letak profile picture ni kat facebook, sume pakat tanya eh dah ade anak ke 
whoaaaaaaaaaaaaaaa muka aku macam mak budak sangat ke weh? majuk ah camni

Chinese girl with chinese woman hahaha! Chineselah sangat kan
Anak sedara aku sorang ni memang potpet tak reti dop deam. Ada je idea bernas dia nak cakap.
Haiiiii mana tak tumpahnya kalau tak ke nasi kan ehhmmm ehhmmmm ;D

My lovely auntie, adik umi aku paling bongsu. 
Sporting gila and umur lebih kurang macam along & kak cik aku. She just like my own sister! ;)

Pegi tahlil umah mak sedara aku jumpe pulak budak comel ne eeeee geram sangat ok. Dah la tembam, tembun semua adalah. Aimy omey omey asal lembut sangat nak pegang you ni? Auntie takotttt tau tau nak pegang aimy. Auntie suka cium cium je sebab wangiiiiiiii teeeheeeee^^ auuuuuwwww auntie? erk

Raya is done! Mari berjogging pula.

Buruk gila. Lepas solat kat rumah mak sedara teros sarung ikot suka hati jantung 
sebab nak direct balik rumah. Yeah i know macam jessica alba kan? 
Yeah i know that *kahkahkahkah



Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua yang disayangi ;) 
Semoga hari-hari kita sentiasa mendapat rahmat dari Yang Maha Esa. 
Berbuat baiklah kepada sesama insan sesungguhnya amalan mulia itu memberikan kebahagiaan & kesejahteraan yang hakiki kepada kita. 


*lots of hug*









www.tips-fb.com

4 comments:

Hana Soffelia on November 9, 2011 at 9:08 AM said...

meriah jugak ye raya aidiladha kat sana. Dan yg plng penting, setuju sgt bla raya haji, kita akan mkn dgn luar biasa. ^_^

Izzatie on November 12, 2011 at 2:18 PM said...

Meriah nyeeee raya you babe! :D

Baju cantik, you pon cantik <3 Hehe.

LittleGurl on December 15, 2011 at 2:48 PM said...

Hana Soffelia : tau tape! makan dengan lahapnya hahaha

LittleGurl on December 15, 2011 at 2:49 PM said...

izzatie : heeee meriah sgt sayang!!!

ehm ehm you lagi cantik double triple babe! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting