Followers

Wednesday, November 16, 2011

hello i'm back!

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Hoyeaahhhh!!! 

I'm back!

I'm back!

Whoaaaaa rasa lama tak online nampak ehmm ehmm bukan lama tak online tapi lame tak bukak belog yes! Bukak blog pon i think merapu meraban nak emotional apehal kan kan kan eeeeheeeeee. Actually yelah kadang mood ni sekejap ade sekejap takde macam chipsmore tu biasalah. Lately aku rasa macam banyak gila problems yang terpaksa kena face day by day. Pernah satu masa rasa macam nak gila (eh?) padahal tak pong kahkahkah. Emotional terlebih (eceh). Kononlah rasa tension tu boleh nak selesaikan masalah ye dak? Sedangkan kita tak sedar kalu teremotional tu lah buat masalah lagi berganda. So, aku buat keputusan, biar masalah tu berlalu macamtu saja, boleh ke???? Hmmmmm...

Masalah mane takde penyelesaian ye dak? Tapi kalau masalah tu mengaitkan pihak satu lagi camno? Ayoyoyoo tulah buat den sakit kepala malas nak pikir pasal pihak sana. Kalau pihak sini je asyik dok sakit kepala dok pikir nak selesaikan masalah, sedangkan pihak sana buat taktau, buat dek, takde guna jugak. Baik kita tutup mulut buat taktau jugak, habes! Ngehngehngeh! Boleh kan? ^^

Alhamdulillah aku lebih tenang sabor bila buat taktau camni. Nantilah nak pikir-pikir balek camno haha. Tu biar masalah BESAU pulak yang settle, baru masalah KECIT camni settle pulak. Manyak betol masalah aku ni apehal? Gggggrrrrrrrrrrr

Ok dah dah membebel pasal masalah tak sudah. Aku dah mula tenang sebab banyak sabar dah ni letsssss rock ajelah tenang-tenang dulu lepak kat pulau barulah aman sikit takde masalah (eh?)

Eh aku dah hampir setengah tahun ni hidup takde keje boleh? Hhmmm memang takleh pakai betol aku ni hidup takde keje. Tapi aku bersyukur jugak, sebab sepanjang aku takde keje ni lah masalah berganti-ganti muncul. Sekurang-kurangnya aku ade family, aku dekat dengan family boleh berkongsi masalah bersama. Memang betol, Allah s.w.t itu Maha Adil & Saksama. Dia telah aturkan yang terbaik dalam kehidupan kita. Aku akan tetap tunggu setiap keamanan, kebahagiaan & keadilan dalam hidup aku, selagi aku tetap berusaha. Amin.

Patutlah susah sangat aku nak dapat keje, rupanya ade masalah besar yang patut aku tanggung. Hmmmmm. Sabo ajela.

Ade masalah pon chill chill jela kan? Malas nak pikir banyak-banyak kahkahkah! 

Baik layan budak kecit comel anak cina ni kan? 

olohhhhh rindu gila ucu kat yiem! sobsobsob


Ok nak sambung main game bai!







Nota kaki : entry aku ni berbaur luahan perasaan sikit (eceh). Korang tak kesah kan? aku pon ^^

www.tips-fb.com

6 comments:

aman_arab on November 16, 2011 at 12:29 PM said...

ni mesti blogger tegar ni...kalau tak bukak blog lebih seminggu boleh resah gelisah jadinya...hehe..satu lagi bagus tindakan 'enjoy' tu..masalah tak perlu ditensionkan sangat..bila tension susah nak cari jalan selesai.

Aniz on November 16, 2011 at 7:18 PM said...

at last...u r back..=))

emieysandra on December 2, 2011 at 12:08 AM said...

dear! tu nokia c3 k? housing kite cm sme je. ehehe..merah =)

LittleGurl on December 2, 2011 at 1:50 PM said...

aman_arab : haha tegar lah sgt. hmm, buat susah je pikir masalah ne tiap-tiap hari kan. chill chill sudah ;)

LittleGurl on December 2, 2011 at 1:51 PM said...

aniz : yes i'm back babeh! ;)

LittleGurl on December 2, 2011 at 1:52 PM said...

emieysandra : yelah darling! fon kite sama! ;D tp quality camera i think mcm x bagos sgt kan T.T but i still luv it! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting