Followers

Tuesday, May 31, 2011

My Holiday

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Masa jadik student sebelum ne, beria-ia pergi tengok wayang dengan encik fafau dan bff tersayang. Keluar je movie baru memang perasaan teruja sangat nak pegi tengok. Tapi bila dah balek kampung ne, movie depan tv jela kau tengok sorang-sorang sampai muntah. Kelantan tade wayang. Wargh! sedih gila. Nak tengok Nur Kasih dan Karak! T____T

"Jom kita pergi terengganu tengok wayang."

Beria gila nak tengok wayang sampai plan nak pergi jauh-jauh dengan akak. haha. Kalau la boleh kan. Kalau lah Kelantan ade wayang, aku lah customer paling awal tercegat depan kaunter. 

Eh, tapi betul ke aku dengar Nur Kasih the movie tak best? Ade yang cakap tak berbaloi tengok dan cerita dia entah ape-ape. No komen la sebab aku tak tengok lagi. Nanti nak tunggu keluar cd cetak rompak je kot. wakakakaka

Itu hari auntie aku balek kampung dengan husband and anak-anak. Memang rindu gila kat dorang sebab dah lama x jumpa. FYI, auntie aku ne aku panggil 'suta'. Masa aku kat UiTM Perak, aku selalu lepak rumah suta sebab rumah dia dekat gila dengan UiTM. Tambah pulak paksu lecturer kat sana, so tiap-tiap hari minggu kalau aku tade keje memang rumah suta jadi tempat lepak aku. Aku ne kira dianggap macam anak sulong dorang. Mana taknya, mane dorang pergi, aku mesti ikot. hahaha. Gila aku memang kaki jalan. Lumut, manjung, sitiawan, ipoh sume aku bantai ikot je. Patutlah sampai sekarang aku memang hantu jalan kot. Asal cuti je aku mana boleh duduk rumah, hidup aku tak keruan kalau asyik lepak rumah. Aku mesti menggedik nak keluar kahkahkah.

Thanks to Suta sebab kasik aku hadiah bufday yang dah lapuk tuh. Haha. Tak sempat dan tak berkesempatan nak pegi perak sebelum ne, sampai suta simpan lama gila hadiah yang dia nak bagi aku. Weh bufday aku 26th Januari kot. 5 bulan tersimpan rapi. eeeeee suka suka suka. "____________"


Aku baru plan nak beli wedges baru, tuptup dapat FREE punya. wah! esaited aii!

Ok nanti boleh pakai wedding Kak Ros hujung minggu ne yay!




www.tips-fb.com

6 comments:

Unknown on May 31, 2011 at 7:15 PM said...

lately bace entry pasal orang shopping kasut atau ade kasut baru.. xboleh jadi ni.. nak shopping kasut la weekend ni.. =)

darkbatman on June 1, 2011 at 1:01 PM said...

perempuan mmg eksited eh bile dp kasut? hahaha..bleh bg adiah kat yg tersyg gini..kehkehkeh

LittleGurl on June 1, 2011 at 1:40 PM said...

aisya: hahaha. cepat pegi beli skang nanti kite pakai sma2 ye...ngeee

LittleGurl on June 1, 2011 at 1:42 PM said...

darkbatman : mestilah esaited gila!hahaha.hah boleh boleh!pegi beli 10 pasang teros mesti si dia tangkap leleh..ekekeke

Qaseh Dalia on June 1, 2011 at 2:40 PM said...

omeinyeee

Mahir on June 2, 2011 at 11:59 PM said...

kasut je ke baru??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting