Followers

Saturday, May 7, 2011

ambek la ambek!

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum =.=

Pagi pagi lagi jiwa dah berasap, rasa macam nak bako je! *tetibe*

Ape masalah ko ne LG. cucite cucite...

Pagi tadi LG pegi angkat kain yang jemur semalam kat ampaian bawah ne, kat kolej. Tup tup bile pegi angkat, LG prasan, 'shawl aku mane shawl shawl?' tetiba mata macam dah nak meleleh saat tu jugak. SHAWL KESAYANGAN aii hilang!!!! rase nak menjerit macam pontianak!!! arrghhhhh!!

Ne dah kali kedua kes ne jadi. Tapi masa semester 3 dulu LG kat blok laen. Ne kat blok ne pom sama. Kawan kawan LG pun dah penah kena da. Hilang cardigan, hilang tudung, baju, suar, kasut. Perghhh... Mau tak sakit hati kan. Ingat kita ne anak datuk ke, anak datin ke kaya raya sangat boleh angkut beratus ratus shawl dalam jangka masa sama? Helo..helo..tolong la weh. Sentap perangai kau yang suka mencuri ne. Tak kesah la student ke sape ke kan. Kalau dah jiwa mencuri tu memang dah sebati ngan sanubari kau, tunggulah, balasan tu akan tibe jugak nanti. Mungkin bukan esok, bukan lusa, blablablablabla, tapi masa tu akan tiba. Allah S.W.T Maha Adil dan Bijaksana. 


 Shawl ne LG beli murah je. RM10. Helo...murah ne pun nak curik jugak?!grrrrrrrr
Sayang gile kat shawl ne sebab bawah tu ade manik manik. Tu je shawl LG yang laen dari yag laen. uwaaaaaaaaa!!!


Shawl ne bagi jasa yang begitu bernilai sebab dapat matching dengan banyak baju kurung LG. Baju kurung LG banyak pink purple, so memang sayang gile kat shawl ne. sobsobsob. 


Masa first header LG dulu pun LG pakai gambar ne buat header tau. Sebab suka kaler purple. 
Sekarang ne.....da tade. T_T


Baru je pakai 2 hari lepas. T_T. Satu satunya tudung pebret sebab paling express di dunia. Pegi la cari kat pasar tani berkorban la sikit duet tu kalau dah nak sangat jangan-sibuk-nak-mencurik-menccciiiiiiiiiiiiiikkkkk!!! T_T


i am gonna miss them a lot. sobsobsob




2 shawl dan 1 tudung ariani kesayangan dah tade. sape nak beli yang baru untuk LG? dah la tengah sengket neh. T_T *buat muka menagih simpati sambil kelip2 mata*

MOOD : saborr saborr *sambil urut urut dada*


p/s: demam demam macam ne pun terpaksa beremosi lebih T_T 



www.tips-fb.com

3 comments:

halila Ibrahim on May 7, 2011 at 3:53 PM said...

sabar je lahh.. teruk sungguh la.. pencuri tu tak de hati n iman ke,,,

Ihsan Arifin on May 7, 2011 at 5:20 PM said...

alahai kesian ouh dah tadeeee~

Angah Sepet on May 20, 2011 at 12:26 AM said...

shawl pun nak curi..dulu sandle angh pun pernah kene curikkk kat hostel..sabo jela..fobia dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting