Followers

Wednesday, July 20, 2011

2# Traveling: Happy birthday kakak sulong

Broommm..Broommm by LittleGurl
Hahahaha.

Ok tetibe nak tergelak. -_-

Itu hari kan birthday along aku. Boleh baca SINI kalau korang tak tau. So entry ni dah macam basi pun. Tapi bagi aku tak basi langsung sebab hari itu adalah hari istimewa along aku. Betapa appreciate nya aku pada hari lahir along. Sweet tak? Sweet tak? Tapi honest aku tak sempat nak post entry birthday pada haritu jugak. Yelah hidup aku macam tak keruan akhir-akhir ni dengan macam-macam hal. So,setiap hari berlalu aku hanya simpan memori dan idea dalam kepala hotak saja. Nasib la memory aku bertahan lama malah dah berganda-ganda GB dia. -_-

Aku malas la nak taip panjang-panjang korang tengok je gambar boleh? Hahahahaha. Dasar pemalas! *pang* eh cuba tolong paham la sikit kan aku sekarang ne tengah BUZY menternak lemak! Wakakakakaka

Ini pizza tunjuk dari Pizza Hut.

 1# Island Pizza (Aceli aku dah lupa flavour ape yang aku ambek masa ne! haha)

Memandangkan dah lewat pergi pizza then nak pergi ambek budak-budak abes sekolah pulak, so tapau sajela. Hey you know what? Dapat harga discount sebab sekarang adalah promosi. Pizza 1 regular dan 1 large hanyalah RM29.90. OMG! Murah tak? Please kata ya! -_-


 2# Homemade spaghetti

Sumpah sedap!



3# Garlic bread

Ok mula-mula order aku konon nak order si prawn rangup tuh. Aku taktau apa nama penuh dia jadi aku maen teka. Actually bukan teka pun tapi aku tengok kat menu. Ok dengan selamba aku cakap ‘garlic satu’. Then bila balik rumah aku macam ‘what? Bukan nak yang inilah!’ sambil buat muka. Memang macam frust kot sebab aku nak prawn tetiba yang dapat tu adalah bread bukan prawn. Aku pun check semula list menu, then OMG! Garlic tu untuk bread je ke? Hahahaha. Memang kampong betul la. Aku tersilap tengok rupanya. Tu la salah si garlic bread la kan, sebok menyemak kat menu list prawn tu nape? Kan aku yang rabun ne dah tersilap baca. Gggrrrr. Ok nak merajuk dengan bread sedunia. -_-  padahal diri sendiri taktau nama commercial prawn rangup tu ape. Sampai sekarang masih tak hingat.  Apekah?


3# Mushroom soup

Itu pula adalah mushroom soup homemade juge. Ye ye sume along yang buat dan keje aku hanyalah mengemas sinki tak sudah-sudah. Haip! Cane nak jadi bini orang neh? Ggggrrrrr. Ok fine at least aku rajin mengemas kan. Hahaha


4# Fried Neck Chicken

This one also homemade fried neck chicken. Eh, kalau neck chicken memang nama dia mcm tu eh? Aku tak pasti. Hahaha. Tapi aku panggil macam tu la. Haa macam tu. -_-


5# Birthday Party

Better duduk rumah la kan bila berparty. See, just order pizza then yang laen home made punya! Puas hati ok boleh makan sampai muntah. -_-


6# Birthday Girl

Ouch girl? Ok fine kakak aku memang nampak muda so xsalah kan kalau letak ‘girl’ di situ. Haip! Korang jangan jeles. Hihi


 7# Birthday Gift

This one pulak my brother in law yang kasi. Sweet gila. Aku ade curi-curi baca isi kad tu. Haha. Masa ne dia pergi mendaki gunung kat Gunung Stong (betol eh eja tu?). So, tak dapat nak join makan pizza reramai. Hohoho. But kompem la dia dah wish awal-awal la ok, same goes to along's kids also. Sebab masa aku datang ni a few days dah lepas date birthday along. LOL


8# My niece, Athirah

When we both together, people will automatically say ‘Eh macam kembar!’ -_-“
Ya ya kembar aku umur 23 then aku 12. Hahahaha
*pang*

9# Happy family

Ok tak cukup sorang lagi, iaitu ketua keluarga, Mohd Halimi  -_-


10# Noti doti handsome cutey little baby

Budak ni sangat noti kau tau. Ade ke patut dia bagi seluar aku basah sebab lelehan air liur dia, lepastu aku suruh dia lap. Ok fine dia lap guna baju dia. -_- Then dia cakap pulak ‘Ucu lap’. Lepastu dia tarik seluar aku belah satu lagi lap kat air liur kat seluar aku tengah pakai tu. Hamboiiiii budak kecik ni. Cium kang! Gggrrrr


11# With Love

Cayang cket muah!


12# Good boy

Sekarang yiem dah pandai kira 1 sampai sepoloh yay! Pandai anak umi abah ;)





Nota kaki : 
Akhir-akhir ne aku sering lupa nama menu, malah lupa tarikh juga. 
Ini faktor umur meningkat eh??

www.tips-fb.com

1 comments:

KAMIHIDUP on July 20, 2011 at 12:25 PM said...

banyaknya makanan. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting