Followers

Friday, July 15, 2011

1# Traveling : Universiti Teknologi Mara Shah Alam

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t

Wah! Tajuk nak gempak je padahal tade ape yang special pun. Hak hak hak! Itu hari aku ada bagitau yang almost 2 weeks aku tak sentuh my blog sebab kehulu kehilir setelkan keje aku. Eh, padahal keje aku for the first thing adalah  settlekan thesis. Ya ya I’m 23 years old now and dah bole kawen sebab dah abes study yay! Ok over disitu. T_T

So tajuk traveling yang entah ape-ape inilah perjalanan aku sepanjang 2 weeks tu. Tajuk nak gempak tu bukanlah nak menunjukkan aku pegi Paris, ataupun Aussie, ataupun Disneyland, ataupun Indonesia jumpa BCL bersama Ashraff Sinclair dan anak comey mereka. Aku belum kumpul duet lagi nak pergi ke tempat-tempat berikut. Yang aku pernah pergi adalah Bandung, tu pun sebab UiTM sponsor kan. SEDIH BUKAN? T_T. Traveling aku hanyalah ke Shah Alam, pastu Kampung Batu, Ipoh dan Puchong. Gggrrrr aku tau korang nak gelak sebab tempat travel aku Cuma dalam mesia! Tape tape, aku tetap happy dapat travel ke tempat-tempat itu. Korang nak tau nape? Sebab kat situlah ade orang-orang kesayangan aku! My sista my bro ade kat situlah. Tu sebab aku dah over esaited kau tahu? Korang tak esaited please silent mode. -_-

Aku ada cerita pasal aku dah jumpa supervisor untuk ambek thesis kat SINI. Alhamdulillah sume dah settle tunggu nak bukukan je dan buat hard cover serta copy dalam cd. Ouh, tak sangka gila aku da abes degree! Sedih la pulak *sobsobsob*


Sampai-sampai kat seksyen 17, terus pergi brekpes kat seksyen 2. Masa ne jam tepat 7.15 pagi.


Ok done! Bebel ye. hahaha


Deans list @_@



Weh awat hang macam cun dari aku dalam gambar ni? Ggrrr


i heart you


Korang tau masa ni patut gambar aku yang diambil. Tapi kejam gila bile dorang snap their own pix! Apakah?


Nak sangat kan gambar korang. Nah ambek! hahaha

Punya lama lah nak settle kan those thing kan. Sebab kena tunggu giliran nak jumpa Encik Nash untuk ambek thesis. Then kena jumpa plak my mama Puan Hajjah Hashiah untuk ambek thesis yang 1st reader,means that yang dia tanda. Naseb baeklah sume selesai ngan baek! Alhamdulillah. So its time to complete it with hard cover.

Petang tu aku terus balek umah along kat Kampung Batu. Thanks to my lover sebab teman lunch! ^.^ 



credit to my bff : miss u guys a lot TT__TT
www.tips-fb.com

2 comments:

buaya on July 18, 2011 at 4:18 PM said...

salam ziarah

jom ke blog buaya dan jadi follower sekali k

CXopportunities on July 30, 2011 at 1:20 AM said...

wah. da hbes dgree? bestnya. tp kan. thesis tu ssh tk? hehe 23y? hehe. kakaq la. :) cx adik lagi. hehe. btw kan sis. student UiTM? jom join my segmen for UiTM's student here.
segmen cx's :geng UiTM by campus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting