Followers

Thursday, July 7, 2011

Lunch for today

Broommm..Broommm by LittleGurl
Assalamualaikum w.b.t


Hello peeps! Lama gila tak mengadap my lappy sayang neh! Heh semalam aku balik naik KTM dari KL Central sampai ke Pasir Mas. Ok not bad la dalam tu ade katil dan boleh nak lepak kat cafe. Tapi aku tade la nak pegi lepak pon kan, aku kan budak baik. -_-

Tapi one thing yang tak best sebab semalam terpaksa dop dalam train selama 16jam! Do you believe that? Sepatutnya perjalanan cuma mengambil selama 12jam! Ye ye memang balik kelantan jauh gila dari KL. yes i know that. Tapi ne dah melampau kot almost 1 day dalam train jerk. Adus -_-

Tu alkisah timbul sebab train yang naek selisih dengan train laen so selalu je berenti almost 15 minutes. Nasib baik la seronok gila dok dalam train. haha. Tambah pulak ade budak jepun yang melayan aku. Eh dia yang layan aku ke aku yang sebok melayan dia? Ggggrrrrr. 

Banyak cerita aku nak kongsi ngan korang tau. Almost 2 weeks aku merantau pergi shah alam, gombak, kampung batu, epoh and back to puchong pulak lepastu semalam baru sampai sini. Fuhhh fenat. Nanti aku cerita kat next entry okeh! ^.^

Puasa dah dekat tapi aku masih ade a few days tak ganti! Ggrrr pang diri sendiri baru tau. Konon harini nak puasa kan then aku lupa nak niat, so tak jadi puasa pulak. Betul kan kalu kita tak niat nak puasa ganti so takleh puasa kan? Aku tak salah kan? Sebab kalu puasa ramadhan niat sebulan terus so malam before nak puasa kadang kalu terlupa tak mengapa. Boleh proceed puasa esokan tu.Ye ke tak? Please correct me if im wrong. -_-

Nyesal pulak semalam tak niat puasa. Sebab harini aku macam tak lalu (ke?..) makan. Aku just minum air milo sambil mengadap facebook and blog saja. 


 Ini menu lunch aku harini. Eh, ne kes tak lalu makan ke nak diet ne? hahahaha 



Psstt psstt honest aku rasa macam nak diet je. Lemak tepu kat badan aku dah makin bertambah. Yes, amatlah jeles tengok Encik Fafau sekarang dah slimworld. Ggggrrrrr ini tidak adil!



Ok nak pegi membakar lemak sekarang! Bai!

www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting