Followers

Monday, December 20, 2010

Happy Birthday My Sayangs =.=

Broommm..Broommm by LittleGurl
Entry ne sepatutnya da di post semalam. Tapi memandangkan internet kat rumah tiba-tiba meragam entah kenapa, jadi harus dilewatkan sehari.

yea! arini bufday saya. erk..

bukan. bukan.

semalam hari lahir dia. dia yang ku sayang ^_^

awak, selamat ulang tahun awak. eeuww..geli tiba-tiba kerana memanggil dia sebagai awak. hahaha XD

ok la cuba bersikap serius ok. semalam 19 December 2010 adalah hari lahir kakak kesayangan saya. yea!tepuk-tepuk tangan pastu nyanyi lagu happy birthday.

happy birthday to you
you are born in the zoo
there are monkeys and kangaroos
happy birthday to you

ok da da menyanyi lagu lapuk dek zaman itu.

kata-kata untuk awak :
awak, biar apa pun layanan awak terhadap saya, awak main-main rantai awak sampai terkena muka saya masa zaman kecik-kecik dulu sampai saya nangis, saya tak pernah kecik hati pun awak. malah saya gembira. walaupun awak selalu kutuk saya pendek, tapi saya tak pernah marah. sebab awak pun sama, tak tinggi mana pun. walaupun awak selalu marah-marah saya bangun lambat, tapi saya tak pernah merajuk, sebab saya tau saya memang susah nak bangun. apa-apa pun awak buat, saya tak pernah kecik hati lama-lama walaupun kadang-kadang hati saya terguris. sebab saya tau setiap teguran awak tu membina. setiap nasihat awak tu membuatkan saya lebih matang. setiap kata-kata awak tu membuatkan saya rasa terharu, sebab awak kakak saya. saya sayang awak lebih dari apa yang awak tau.

awak, sempena hari lahir awak, saya doakan semoga kebahagiaan berpihak pada awak dan kita sekeluarga. semoga Allah s.w.t memberkati hidup kita sekeluarga. semoga awak dilimpahi rezeki yang halal dan kesihatan yang lebih baik berpanjangan. semoga mr rizal dapat jaga awak selama-lamanya. kalu mr rizal buat awak maca-macam, saya tak kan teragak-agak menarik telinga mr rizal sampai putus. ouh, kejam nye saya. biar la. saya sanggup sebab saya sayang awak. awak kan kakak saya.

WAN AZURA WAN ASRI -small lady

labiu ^_^

kakak & adek


akhir kata, er..awak sayang saya tak? XD

www.tips-fb.com

5 comments:

Anonymous said...

~uya~
waaaa....mau nngis??? ngak mungkin..huhu
nagun lagi lmbt...ku rendam dlm kolam..

LittleGurl on December 20, 2010 at 8:11 PM said...

hahahahaha..rendam jew?hahaha

Syigim on December 20, 2010 at 11:11 PM said...

i have 4 sisters. you make me miss my sisters!!! uhuk uhuk T__T

oh btw happy bday :)

LittleGurl on December 21, 2010 at 12:25 AM said...
This comment has been removed by the author.
LittleGurl on December 21, 2010 at 12:27 AM said...

syigim :

really sweety? ramai nye ur sis..

LG pom ade ag 2 owg kakak. tp da kawen da pom. dis one jew yg blom kawen. 2 sbb kitorang rapat. agpom umo beza 4 taun jew. akak laen sume da 30-an. hohoho. nak gado2 ke, nak baek2 ke, ngn dye jew. ngan akak len pom rapat jgk, cume yg ne ag rapat and dis entry spesel to her. heee~

its nice having sisters rite? bez sgt2... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting