Followers

Tuesday, November 27, 2012

Korea

Broommm..Broommm by LittleGurl

Assalamualaikum w.b.t

Hai kengkawan! Wah peramah gitu iollss hiks. Akhir-akhir ni hujan turun tak menentu. Bangun pagi cuaca cerah panas sangat wah gembiranya kite sebab semalam jemur baju harini dah boleh kering. Sekarang hari-hari rajin basuh baju sebab kat rumah sewa tade washing machine.  Sadis tau. Tapi takpa, basuh baju pun kira exercise jugak, mentang-mentang dalam mood nak diet kannnnn.

Tapi rupanya panas hingga ke petang, hujan pulak di tengahari. Dah tak kering dah baju dahku selama 2 hari.  Sekarang dekat ofis tak bukak aircond pun dah mengigil. Bajet bekerja di Korea Selatan kau. Nak je bawak selimut tebal dengan bantal busuk sekali bawak masuk ofis T__________T

Oleh sebab sekarang cuaca sejuk macam kat Korea (ecececeh), aku haruslah membajet korea juga diwaktu malam. Kenapa diwaktu malam? Bukan siang hari kawan-kawan?
Sebab aku pakai stoking comel ni! Cuma RM5.00 di DAISO Publika. Publika ni bangunan ofis aku (ofis aku kat B4 6th floor). Boleh bayang tak aku hari-hari pergi cuci mata? Kadang tak cuci mata pun, cuci purse sekali haha. Sume barang adalah RM5. Teruja tak? Girl-girl macam aku mestilah teruja tahap maksimum kan! Hehehe
Comel kan? Ni aku guna khas untuk letak telekung. 
Senang nak bawak pi mana-mana pastu letak dalam beg eheeee

Along aku plan nak bawak anak-anak dia pergi Korea tak lama lagi (Adik pun nak pegi!! Bentak hati kecilku). Lalu aku pun cuba merealisasikan impian along aku dengan membelikan mereka gloves dari DAISO. Tak payah nak baziaq beli mahal-mahal. Kat DAISO kau boleh beli dengan tutup mata. Sebab kalu TERambil pun semua barang comel-comel  :)
Arrghhh along aku tengok ni mesti gigit jari dulu sebelum gigit gloves ni :P

Sekarang dah pakai stoking tebal waktu nak tido, feeling-feeling pulak macam tinggal kat Istanbul bersama betto haha (mentang-mentang baru lepas tengok #Istanbul Aku Datang kaaann). Weh soft sangat stoking ni. Hamaigad suke!









Terima kasih sudi baca!
www.tips-fb.com

2 comments:

Marahaini on November 28, 2012 at 8:38 AM said...

comel stokin tu. hee. glove tu pon sama. btw, tak pernha jumpa lagi kedai DAISO tu. kalau jumpa, for sure hai-hari terjah. huhu.

wakgelas on December 17, 2012 at 11:33 AM said...

wahhh dh tunang sonoknye nk kawen x lama lagi.. iiHIks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting