Followers

Monday, June 21, 2010

SELAMAT HARI BAPA

Broommm..Broommm by LittleGurl
20 JUN 2010


Selamat hari bapa buat sume bapa2 diluar sana. Selamat hari bapa juga khas buat ayahanda tcinta walau jauh di mata..


Aku bersyukur,hari ini aku mmpu memberi ucapan utk tarikh teristimewa ini utk abah. Biarlah ape yg org nak kata,menumpang kasih ke ape,bg aku,inilah satu perasaan yg xdpt digambarkan. Kerana hari ini jga utk pertama kalinya aku memberikan ucapan teristimewa utk insan yg bergelar 'ayah'..Trima kasih abah. Hari ini ila rasa sgt gmbira.. =)

Walau apapun yg terjadi,aku tetap bersyukur,tanpanya,aku tidak akan wujud di dunia-Mu ini Ya-Allah..

Hargailah pengorbanannya jika kite masih memilikinya. Hargailah setiap nasihatnya,jika kite benar2 menyayanginya. Peluk la dia seerat yg mungkin,tanda penghargaan kpdnya dlm mendidik kite..

Selamat Hari Bapa Utkmu.. www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

LittlegurlPunyeBlog Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting